fredag 30 maj 2008

En smärtfri dag

jobbade idag på den avdelning som jag ska spendera resten av sommaren på. var med lite fasa som jag åkte dit, men ganska snart började det faktiskt kännas riktigt bra. Kände att jag hade kontroll på de boende jag plockade upp på morgonen och även resten av dan gick ganska smärtfritt. Fick dessutom äntligen mitt schema som vid första anblick ser ganska skapligt ut. Ett problem är dock att de dagar mamma och pappa ska till irland i augusti och jag skulle passa Isaac, så jobbar jag långa pass mest hela tiden. Får prata med päronen om hur vi ska lösa det.

På jobbet var det en som gjorde smoothie och jag gick därför hela dan och tänkte på hur jag ville ha det. På vägen hem köpte jag därför 1 liter jordgubbar och yoghurt och gjorde sedan banan och jordgubbssmoothie. Jättegott!

Imorgon ska jag till Debaser i Malmö. Hoppas det blir kul. Nu ska jag se ett avsnitt till av Undeclared innan jag kanske ser på någon film.

1 kommentar:

Jexxie sa...

Förra året hade jag två semesteruppehåll på två veckor vardera.