måndag 26 maj 2008

vart tog orken vägen?

Skulle kunna skriva mängder om min resa till paris, men kan inte hitta någon ork till det. är totalt orkeslös. tror jag behöver någon drastisk förändring på min vardag. allt är så trist och går fel. jag blev i och för sig kallad till intervju för journalistutbildningen, men det känns som att jag redan nu vet at jag inte kommer att gå vidare därifrån. sedan är det allt med läskurs och uppsats som jag inte kommer någon vart med och hela sommaren kommer troligen vara ett helvete för renoveringarna i korridoren samtidigt som man ska jobba och skriva klart uppsatsen. den här sommaren borde ha kunnat bli så bra, men iställer känns den väldigt jobbig och jag ser inte särskilt mycket fram emot den.

2 kommentarer:

Jexxie sa...

Vet hur det känns när allt är hopplöst. Tänk på resan till LA. Skulle vi förresten beställa från SmartaSaker?

Shitpit sa...

Vi får rycka upp oss tillsammans Lisa, jag vet precis hur du känner dig. Nästa vecka ska jag skärpa mig. Vi får börja med motion. Gyttjebrottning! MEOW