onsdag 8 augusti 2007

Tigger - Vildhunden i Hönsgården



Jobbat dag idag vilket gick bra förutom att det var 100 grader varmt så att man blev genomsvett så fort man skulle göra något. Sedan fick jag cykla hem jämsides kaktusarna och ökenlandskapet (okej jag vet, man ska inte klaga...). Väl hemma fick jag gå ut med vildhunden Tigger som vi passar åt min bror och hans flickvän medan de är på semester. Hade sett framemot att få en hund i huset igen, men problemet är att de inte har gått någon lydnad alls med honom så han lyder ingenting och beter sig allmänt som en glad vildhund.

Ikväll ska jag på restaurang med de andra vikarierna på jobbet. För de flesta är det här ju sista veckan på jobbet. Själv har jag två veckor kvar och senast idag tackade jag ja till ännu mer... (fick ångest nu efter att ha fyllt i om csn-lånet, avskyr att låna sådana stora summor!)

1 kommentar:

Anna sa...

lisa, det är säkert inga problem med cns-lånet... du oroar dig i onödan; så driftig som du är. blir nog aldrig några problem för dig att betala tillbaks det där.
du är hjärtligt välkommen hem till mig i malmö när du inte jobbar längre!
om du ska besöka malmöfestivalen måste vi ses!
kramar!