tisdag 6 juli 2010

Inget nirvana (tillstånd) för mig

Lyssnar på Nirvana och upplever både nostalgi och ångest.

På tal om ångest så fick jag äntligen lite positiv respons från min lärare i journalistik. Efter den totala sågningen hon gjorde förra gången så gick jag på allvar in och började kolla på andra utbildningar. Realiteten satte dock stopp då jag inte har mer csn att utnyttja. Nu fick jag dock som sagt lite beröm. Dock inte på någon vanlig artikel (vilket är det viktigaste) utan på en politisk ledarartikel. Kanske att man ändå skulle hålla sig till det politiska? Fast att som vänster skriva politiskt är verkligen en omöjlighet då nästan varenda blaska ute i sverige är höger.

Imorgon är det jobb igen (har en 6dagarsarbetsvecka), men det känns ganska lugnt då jag ska jobba med en trevlig vikarie och sedan vara ledig på torsdag.

Inga kommentarer: