torsdag 15 juli 2010

Blev inte riktigt som det var tänkt

Igår bestämde jag mig att det fick vara nog med sömnlösa nätter och evig känsla av att blodet kokar. Efter jobbet stack jag därför till Nova för att inköpa en fläkt. Dock ville ingen affär hjälpa mig. Slutsåld, slutsåld och tre kvar som var svindyra... Blev därför ingen fläkt men däremot en kjol som var en storlek för liten.

Idag var det tänkt att jag skulle till Sjöbomarknad efter jobbet, så blev det inte. Sen var det tänkt att jag skulle till Örtagården och fika med familjen, så blev det inte heller. Istället köpte jag ett par leggings som jag inte behövde och åkte hem och satt ihop min nya Billy bokhylla. Stod i bruksanvisningen att man behövde vara två, men jag lyckades på egen hand. :)

Skulle behöva städa min lägenhet och packa inför helgen i Åhus med morfar och Benny, men ska nog ta det lugnt och vara nöjd med att bokhyllan är uppe.

Inga kommentarer: