torsdag 8 juli 2010

Äntligen!

Idag har jag äntligen gjort det, tortyr i två timmar, lite skakningar (pga jobbig kroppsställning), grimaser och knuten näve, men inga tårar. Om ni inte hänger med så är det en tatuering jag har skaffat. Har varit mycket velande fram och tillbaka och in i det sista var det osäkert kring hur det skulle bli och om det ens skulle bli någon.

Nu när det är över är jag dock nöjd. Jag lägger inte upp några foton här ännu då jag vill försöka visa den personligen för folk. Dessutom är den just nu väldigt svullen och kommer inte göra sig bra förrän om några veckor.

Kan avslöja att den gjordes ovanför vaden på högra benet. Till en början tyckte jag inte att smärtan var så farlig, men sedan upptäckte jag att det fanns vissa ställen som gjorde mer ont än andra... Dessutom valde han att avsluta tatueringen med en lång linje som var det värsta av allt. Kändes som att han långsamt drog en slö kniv genom mitt underben.

Resultatet är jag väldigt nöjd över, men som sagt behöver svullnaden lägga sig och lite sånt.

Inga kommentarer: