torsdag 29 april 2010

Inför siste april

Imorgon är det siste april och som vanligt ska det bli ordentligt firande. Var först lite orolig för vädret, men efter att nu noggrant ha tittat på både smhi och sydesvenskans vädersidor så känns det lugnt. Det beräknas endast bli duggregn 09.00 med 0.5mm och 10.00 med 0.4mm. Jag och mina vänner ska dessutom inte till parken innan tio så det blir inga problem. På eftermiddagen ser det dessutom ut som att det kan bli riktigt fint väder med sol och upp till 16 grader varmt. :)

Kylväskan är framplockad och pastasalladen är gjord. Nu ska jag bara skriva klart den 2a frågan på tentan så att morgondagen kan bli helt pluggfri.

I år hade jag och kompisarna tänkt joina The Blockparty som tidigare år har besökts av tusentals, men nu verkar det ha ställts in. Dock är det som jag sa till Jessica att alla pratar om det och tror att info kommer ikväll eller imorgon, så det är lite som ett rave.

Inga kommentarer: