söndag 25 april 2010

Som twitter

Klockan är över halv tolv. Kanske tid att sätta på sig lite kläder? Om en halvtimme eller så kommer syster och Tigger. Då blir det till att köra ut på landet och ta en lång promenad.

Oj, kom på att jag inte ha slagit in hennes presenter än. Får bli i julpapper.

Igår såg jag rysaren Paranormal Activity. Var helt okej.

Borde plugga mycket mer än vad jag gör, men böckerna känns så oattraktiva...

Har sett en massa avsnitt av Cougar Town. Egentligen är den nog inget vidare, men ändå kan jag inte låta bli att titta på den.

Längtar tills i sommar. Fast irriterande att jag fortfarande inte har fått mitt schema. Undra om jag kommer ha någon ledig tid så att jag kan åka och hälsa på Paola i Rom. Har inte träffat henne på evigheter och har dessutom aldrig varit i Rom.

1 kommentar:

Jexxie sa...

jag har skickat sms, inte med den texten men att han ska sluta ringa. men han fatta inte så bra tydligen. suck