torsdag 7 augusti 2008

Min familj - den mest störda

Min familj måste vara den mest störda i sverige. min bror gifter sig imorgon, min mamma blir grinig på några smågrejer och plötsligt är allt uppblåst till enorma propotioner där alla är arga på alla och där min mamma säger att hon inte tänker gå på min bror, hennes sons, bröllop! Det här över några fåniga småsaker! Det är så typiskt min familj och speciellt min mamma. Minns att det var liknande när min syster tog studenten att det var nära att det inte skulle bli nåt firande där och det var nångång jag skulle ha födelsedagsfest där det blev storbråk bara nån timme innan alla msk skulle komma och jag begav mig jätteledsen i från huset.

Hoppas dock att det här med bröllopet ska sluta lika dant som de andra gångerna, nämligen att det tillslut blir firande även om det är lite sura miner.

Inga kommentarer: