onsdag 13 oktober 2010

Verdammt!

fan, fan, fan!

Börjar känna ångest över skolarbetet nu. På söndag skulle jag helst vara klar med alla artiklarna och hittills är jag bara klar med två av dem och har precis påbörjat den tredje.

Imorgon bär det troligen av till Ullared vilket i och för sig ska bli jäkligt kul, men det tar dyrbar tid och dessutom blir det troligen bara jag och Jessica då alla andra är upptagna eller saknar pengar. Som tur var är det inte så långt så bensinen blir nog ändå överkomlig. Får bara hoppas att jessica också tycker det.

På fredag kväll ska jag till Krstd för invigning av deras nya Arena så då har jag bara några timmar på dagen till mitt förfogande innan jag måste göra mig i ordning och sticka. På Lördag ska jag till Ikea, vara hundvakt och festa. Så sen återstår bara söndagen då jag troligen kommer att vara dagen efter och inte ha den bästa studiero.

Jag har dessutom fortfarande inte fått titta på min nya lägenhet en andra gång trots att jag för flera veckor sedan tog kontakt med tjejen som bor där nu och hon sa att det var inga problem. Jag ska bara inom snabbt och ta foton så att jag kan börja planera hur jag ska inreda och sånt, men först hade hon massa anledningar till att jag inte kunde komma dit och nu svarar hon inte ens på mina mail.

Scheisse!

Inga kommentarer: