torsdag 7 oktober 2010

Snart är etapp 1 avklarad

Var i skolan till efter fyra igår och renskrev intervjuer. Målet var att alla skulle vara renskrivna, men det blev en över som jag nu sitter med. Skulle ha tagit mig till skolan idag också, men när jag tittade ut genom fönstret och såg det gråa vädret så valde jag att försöka plugga hemma istället. Brukar inte fungera, men jag har faktiskt kommit igång lite. I och för sig är det inte så jobbigt att bara skriva av mina kråkfötter från intervjun, men desto tråkigare.

Jag har förresten lyckats boka in min sista intervju. Jag har visserligen allt för mycket att skriva, men känns ändå bra om jag åtminstone har alla intervjuer klara. Då är jag inte beroende av någon annan utan alla bollar ligger hos mig.

Ikväll ska jag på bokcirkel. Ska diskutera 10 små negerpojkar och smuttra på lite vin. Kommer nog att bli ytterst trevligt.

Imorgon väntar en fest i Malmö. Känner mig i och för sig inte helt på topp med min förkylning, men ska försöka ignorera den.

Inga kommentarer: