torsdag 18 september 2008

____

Sitter och lyssnar på soundtracket till Hedwig and the angry inch, är helt underbar musik. Kattungen Boris ligger bredvid mig och tvättar sin päls som redan efter första måltiden blev mycket bättre än hur den var när vi hittade honom. Hela kvällen igår, när jag såg på film, låg han bredvid mig eller i mitt knä och jamade ibland om han kände att man inte hade klappat honom på länge. Han är verkligen kär och jag vill så gärna hitta ett bra hem till honom. En kompis hade först gått med på att ta honom, men sen visade det sig att hon inte kunde så nu är han åter hemlös.

Idag ska jag till malmö och träffa Zahra (en av mina kuba-kompisar) och sen hade vi tänkt gå och ta några öl, men nu kom jag på att jag ju jobbar imorgon. Aja, får väl ta en kaffe istället. Sen blir det mycket jobb: Fredag 8-16, lördag: 8-21, måndag: 8-16 och tisdag: 8-15. Mysko att det inte är någon av dagarna som jag börjar sju, men samtidigt är det skönt med en timmes extra sovmorgon.

Nu ska jag ta och se klart på Shortbus och sen ska jag sätta ut lite annonser för Boris. Borde försöka plugga lite också.

Inga kommentarer: