onsdag 15 juni 2011

Skulle haft mer is i magen

Helvete att man vill ta det säkra före det osäkra. Fick för ett tag sedan ett mail om att min australienresa var betald trots att jag inte hade betalt. Ibland blir det buggar och jag hade gärna tagit att jag fått resan gratis. Men så ville jag inte riskera att de sen upptäcker att jag inte har betalt när det är försent. Ringde därför för att höra om "min betalning" var registrerad och då konstaterar hon att biljetterna är utställda, men att hon inte kan se min betalning. Nu ska de därför kolla med ekonomikontoret och återkomma. Därmed kommer de upptäcka att jag inte har betalt. Så jäkla typiskt. Hade kunnat komma undan med att inte betala 11 600kr och så är jag så dum att jag ringer och uppmärksammar dem på felet. Känns bittert

Inga kommentarer: