fredag 17 september 2010

Rapport över studieverksamhet

Den här veckan har jag faktiskt varit duktig. Förutom måndagen (som jag tog ledigt då jag kom hem från frankrike på söndagskvällen) så har jag varit i skolan var dag denna vecka och hållt på med c-reportaget. Igår gjorde jag min första intervju och den gick bra även om det var en del frågor jag missade att ställa (har skickat iväg ett mail med dem så hoppas på att jag ändå får svar. Jag har även bokat in två andra intervjuer och har två till på gång. Borde göra en intervju med en dietist också, men har inte hunnit ta tag i det ännu. Känns som att jag kan klara mig utan den så tar den nog bara om jag får tid över.

Nu under förmiddagen har jag renskrivit intervju nr 1 och ska nog ta och försöka påbörja den artikeln som intervjun ska ligga som grund till.

Vi måste ta egna bilder till reportaget och det var lite jobbigt vid intervjun. Känns så fel och fånigt att be den intervjuade att posera på olika sätt. Det är nog nåt jag behöver bättra mig på för nu har jag bara två bra foton till den här artikeln.

På måndag ska jag förresten titta på en till lägenhet. Den här gången i Malmö och återigen lär jag nog inte ha en chans att få den då jag är nr 5 i kön. Men det ska bli kul att titta ändå :)

Inga kommentarer: