söndag 3 juni 2007

Piraterna anfaller

Jobbade natt med Marie. Gick helt okej och blev glad när hon sa att de (som jobbar på natten) gillar att jobba med mig. Under kvällen har jag sedan varit med Fia och sett på senaste Pirat-filmen. Var faktiskt inget vidare. Orlando Bloom är, som jag sedan långt tillbaka har konstaterat, en väldigt stel och trist skådespelare. Jag gillar verkligen Keira Knightley, men hon gör sig inte riktigt rättvis i någon av pirat-filmerna (även om jag gillar när hon blir lite butch och ska slåss och bestämma). Johnny Depp är en fantastisk skådis, men inte ens han lyckas rädda filmen. Den som faktiskt är bäst i den här 3:e filmen är Geoffrey Rush som Barbossa. Det är egntligen bara han som visar vilken otrolig skådespelare han är trots att Depp och (enligt mig) Knightley egentligen också är det.

Imorgon börjar jag jobbet 7.30 och jobbar till 14.00. Sedan blir drt till att ringa lite samtal och göra några inköp innan jag sätter mig på tåget till malmö och spelkväll med Karin, Jessica och co.

Nu ska jag se på lite Ugly Betty innan jag går till kojs.

Inga kommentarer: